Moduł CRM w systemie enova365 umożliwia kompleksową ewidencję kontaktów z klientami. Po każdej interakcji, użytkownicy mogą gromadzić informacje na temat wykonanych czynności i zadań, a także preferencji zakupowych danego kontrahenta.
- Dzięki specjalistycznym filtrom, dane mogą być w dowolnym momencie eksportowane, np. na potrzeby kampanii sprzedażowych
- Informacje w module CRM można zestawiać według różnorodnych kategorii, zarówno standardowych, jak i niestandardowych. Zawiera m.in. takie elementy jak kampanie, projekty, zdarzenia, aktywności.
- Dane można wprowadzać bezpośrednio na formularzu bądź zaimportować je z poziomu arkusza Excel czy pliku .xml. CRM można też integrować bezpośrednio ze źródłami danych.
- Dane są możliwe do wprowadzenia zarówno dzięki importowi z arkusza excel lub .xml, jak i istnieje możliwość wprowadzenia ich ręcznie, CRM jest również otwarty na integracje z bezpośrednimi źródłami danych.