enova365 – Sprzedaż i CRM

GŁÓWNE CECHY

Mobilny

Niezależnie w jakim miejscu się znajdujesz, pozostajesz w kontakcie ze swoimi pracownikami. Nawet w domu i podróży możesz zatwierdzać zamówienia, monitorować finanse i przydzielać zadania zespołowi.

Strategiczny

CRM dla handlowca daje Ci pełną niezależność. Możesz zoptymalizować składanie zamówień, zintegrować enova365 ze swoim sklepem, a także wesprzeć swój zespół handlowy układając  i planując pracę

Elastyczny

Zapomnij o ręcznym wypełnianiu plików w arkuszu kalkulacyjnym. System CRM enova365 wygeneruje Ci zestawienia jakich potrzebujesz. Szybko i skutecznie podejmiesz strategiczne decyzje.

Wielobranżowy

System enova365 to kompletne narzędzie do obsługi procesów handlowych w firmach o różnych profilach, szczególnie polecany do działów sprzedaży, marketingu i obsługi klientów.

NAJWAŻNIEJSZE FUNKCJONALNOŚCI

Kliknij w zakładkę, aby dowiedzieć się więcej.

Po każdym kontakcie, CRM enova365 pozwala gromadzić informacje o wszystkich czynnościach i zadaniach wykonanych w stosunku do klienta, a także dane na temat jego preferencji zakupowych.

  • Dzięki zaawansowanym filtrom można w dowolnym momencie wyeksportować dane, np. listę kontaktów na potrzeby kampanii sprzedażowej.
  • Dane można zestawiać wedle potrzeb i preferencji: po standardowych i niestandardowych kategoriach. CRM enova365 zawiera m.in. takie elementy jak kampanie, projekty, zdarzenia, aktywności.
  • Dane można wprowadzać bezpośrednio na formularzu bądź zaimportować je z poziomu arkusza Excel czy pliku .xml. CRM można też integrować bezpośrednio ze źródłami danych.

Dzięki automatyzacji sprzedaży CRM możesz automatycznie wysyłać powiadomienia np. o niezapłaconych fakturach – za pomocą poczty e-mail lub SMS.

  • Funkcje CRM z wykorzystaniem Poczty CRM lub SMS pozwolą powiadamiać użytkowników o nowych zadaniach, które im zlecono.
  • CRM oferuje też funkcjonalność Poczty CRM, która wyklucza konieczność korzystania z innych klientów pocztowych, czyli dokumenty, kartoteki kontrahenta i towaru, rozliczenia.
  • Za pomocą CRM enova365 można wygenerować przypomnienie o zbliżającym się terminie płatności.
  • CRM daje możliwość prowadzenia nie tylko procesów sprzedażowych, ale też supportu i reklamacji

NAJWAŻNIEJSZE FUNKCJONALNOŚCI

Kliknij w zakładkę, aby dowiedzieć się więcej.

Po każdym kontakcie, CRM enova365 pozwala gromadzić informacje o wszystkich czynnościach i zadaniach wykonanych w stosunku do klienta, a także dane na temat jego preferencji zakupowych.

  • Dzięki zaawansowanym filtrom można w dowolnym momencie wyeksportować dane, np. listę kontaktów na potrzeby kampanii sprzedażowej.
  • Dane można zestawiać wedle potrzeb i preferencji: po standardowych i niestandardowych kategoriach. CRM enova365 zawiera m.in. takie elementy jak kampanie, projekty, zdarzenia, aktywności.
  • Dane można wprowadzać bezpośrednio na formularzu bądź zaimportować je z poziomu arkusza Excel czy pliku .xml. CRM można też integrować bezpośrednio ze źródłami danych.
Zobacz inne rozwiązania enova365

Zamów bezpłatną prezentację!

Porozmawiajmy jak usprawnić działanie Twojej firmy.

 

Menu