enova365 – Sprzedaż i CRM

GŁÓWNE CECHY

Mobilny

Niezależnie w jakim miejscu się znajdujesz, pozostajesz w kontakcie ze swoimi pracownikami. Nawet w domu i podróży możesz zatwierdzać zamówienia, monitorować finanse i przydzielać zadania zespołowi.

Strategiczny

CRM dla handlowca daje Ci pełną niezależność. Możesz zoptymalizować składanie zamówień, zintegrować enova365 ze swoim sklepem, a także wesprzeć swój zespół handlowy układając  i planując pracę

Elastyczny

Zapomnij o ręcznym wypełnianiu plików w arkuszu kalkulacyjnym. System CRM enova365 wygeneruje Ci zestawienia jakich potrzebujesz. Szybko i skutecznie podejmiesz strategiczne decyzje.

Wielobranżowy

System enova365 to kompletne narzędzie do obsługi procesów handlowych w firmach o różnych profilach, szczególnie polecany do działów sprzedaży, marketingu i obsługi klientów.

NAJWAŻNIEJSZE FUNKCJONALNOŚCI

Kliknij w zakładkę, aby dowiedzieć się więcej.

Po każdym kontakcie, CRM enova365 pozwala gromadzić informacje o wszystkich czynnościach i zadaniach wykonanych w stosunku do klienta, a także dane na temat jego preferencji zakupowych.

  • Dzięki zaawansowanym filtrom można w dowolnym momencie wyeksportować dane, np. listę kontaktów na potrzeby kampanii sprzedażowej.
  • Dane można zestawiać wedle potrzeb i preferencji: po standardowych i niestandardowych kategoriach. CRM enova365 zawiera m.in. takie elementy jak kampanie, projekty, zdarzenia, aktywności.
  • Dane można wprowadzać bezpośrednio na formularzu bądź zaimportować je z poziomu arkusza Excel czy pliku .xml. CRM można też integrować bezpośrednio ze źródłami danych.

Lejek sprzedaży umożliwia analizę leadów na każdym poziomie procesu sprzedaży. Dzięki niemu można szybko zanalizować jakie działania powinien podjąć zespół sprzedażowy i na jakim etapie znajduje się realizacja planu.

  • Pozyskiwanie wiedzy na temat podgrzanych leadów. Możliwość sprawdzenia, które leady stanowią najwyższy potencjał sprzedażowy oraz jaki jest etap domykania sprzedaży.
  • Kadra zarządzająca z łatwością otrzyma odpowiedzi na pytania o zaangażowaniu potencjalnych klientów, źródle ich pozyskania i jego efektywności.
  • CRM enova365 umożliwia pracę w przeglądarce i ułatwia wizualizację danych w formie wykresów.
  • Szybki i wygodny dostęp pozwala zyskać wiedzę o tym, jaką skuteczność mają handlowcy, na jakim etapie powinni podjąć kontakt oraz jakie są właściwe działania, które pozwalają osiągnąć cel.

Użytkownik otrzymuje dostęp do gotowych wzorców raportów już w standardowej wersji programu.

  • Można łatwo i wygodnie eksportować dane do arkusza z dowolnego miejsca w systemie i zaprezentować je w formie wykresu.
  • System pozostawia pełną dowolność w tworzeniu analiz w oparciu o informacje zawarte we wszystkich modułach enova365.

Dzięki automatyzacji sprzedaży CRM możesz automatycznie wysyłać powiadomienia np. o niezapłaconych fakturach – za pomocą poczty e-mail lub SMS.

  • Funkcje CRM z wykorzystaniem Poczty CRM lub SMS pozwolą powiadamiać użytkowników o nowych zadaniach, które im zlecono.
  • CRM oferuje też funkcjonalność Poczty CRM, która wyklucza konieczność korzystania z innych klientów pocztowych, czyli dokumenty, kartoteki kontrahenta i towaru, rozliczenia.
  • Za pomocą CRM enova365 można wygenerować przypomnienie o zbliżającym się terminie płatności.
  • CRM daje możliwość prowadzenia nie tylko procesów sprzedażowych, ale też supportu i reklamacji

Każdy Handlowiec potrzebuje osobistego asystenta, który wystawi dokumenty handlowe: zapytania, oferty, zamówienia. To wszystko można osiągnąć dzięki aplikacji enova365 na urządzenia Android.

  • Planowanie wizyt z Klientem i kontrahentem – dostęp do harmonogramu w każdym miejscu.
  • Program w kilka minut zanotuje i zarejestruje dowolne zdarzenie, spotkanie, szkolenie czy prezentację dla Klienta.
  • Możliwość sprawdzenia aktualnego cennika, bądź wprowadzenie od ręki rabatu dla Klienta u którego obecnie znajduje się Handlowiec.
  • CRM enova365 współpracuje z kalendarzem a także mapami google.

NAJWAŻNIEJSZE FUNKCJONALNOŚCI

Kliknij w zakładkę, aby dowiedzieć się więcej.

Po każdym kontakcie, CRM enova365 pozwala gromadzić informacje o wszystkich czynnościach i zadaniach wykonanych w stosunku do klienta, a także dane na temat jego preferencji zakupowych.

  • Dzięki zaawansowanym filtrom można w dowolnym momencie wyeksportować dane, np. listę kontaktów na potrzeby kampanii sprzedażowej.
  • Dane można zestawiać wedle potrzeb i preferencji: po standardowych i niestandardowych kategoriach. CRM enova365 zawiera m.in. takie elementy jak kampanie, projekty, zdarzenia, aktywności.
  • Dane można wprowadzać bezpośrednio na formularzu bądź zaimportować je z poziomu arkusza Excel czy pliku .xml. CRM można też integrować bezpośrednio ze źródłami danych.

Lejek sprzedaży umożliwia analizę leadów na każdym poziomie procesu sprzedaży. Dzięki niemu można szybko zanalizować jakie działania powinien podjąć zespół sprzedażowy i na jakim etapie znajduje się realizacja planu.

  • Pozyskiwanie wiedzy na temat podgrzanych leadów. Możliwość sprawdzenia, które leady stanowią najwyższy potencjał sprzedażowy oraz jaki jest etap domykania sprzedaży.
  • Kadra zarządzająca z łatwością otrzyma odpowiedzi na pytania o zaangażowaniu potencjalnych klientów, źródle ich pozyskania i jego efektywności.
  • CRM enova365 umożliwia pracę w przeglądarce i ułatwia wizualizację danych w formie wykresów.
  • Szybki i wygodny dostęp pozwala zyskać wiedzę o tym, jaką skuteczność mają handlowcy, na jakim etapie powinni podjąć kontakt oraz jakie są właściwe działania, które pozwalają osiągnąć cel.

Użytkownik otrzymuje dostęp do gotowych wzorców raportów już w standardowej wersji programu.

  • Można łatwo i wygodnie eksportować dane do arkusza z dowolnego miejsca w systemie i zaprezentować je w formie wykresu.
  • System pozostawia pełną dowolność w tworzeniu analiz w oparciu o informacje zawarte we wszystkich modułach enova365.

Dzięki automatyzacji sprzedaży CRM możesz automatycznie wysyłać powiadomienia np. o niezapłaconych fakturach – za pomocą poczty e-mail lub SMS.

  • Funkcje CRM z wykorzystaniem Poczty CRM lub SMS pozwolą powiadamiać użytkowników o nowych zadaniach, które im zlecono.
  • CRM oferuje też funkcjonalność Poczty CRM, która wyklucza konieczność korzystania z innych klientów pocztowych, czyli dokumenty, kartoteki kontrahenta i towaru, rozliczenia.
  • Za pomocą CRM enova365 można wygenerować przypomnienie o zbliżającym się terminie płatności.
  • CRM daje możliwość prowadzenia nie tylko procesów sprzedażowych, ale też supportu i reklamacji

Każdy Handlowiec potrzebuje osobistego asystenta, który wystawi dokumenty handlowe: zapytania, oferty, zamówienia. To wszystko można osiągnąć dzięki aplikacji enova365 na urządzenia Android.

  • Planowanie wizyt z Klientem i kontrahentem – dostęp do harmonogramu w każdym miejscu.
  • Program w kilka minut zanotuje i zarejestruje dowolne zdarzenie, spotkanie, szkolenie czy prezentację dla Klienta.
  • Możliwość sprawdzenia aktualnego cennika, bądź wprowadzenie od ręki rabatu dla Klienta u którego obecnie znajduje się Handlowiec.
  • CRM enova365 współpracuje z kalendarzem a także mapami google.
Zobacz inne rozwiązania enova365

Zamów bezpłatną prezentację!

Porozmawiajmy jak usprawnić działanie Twojej firmy.