Program magazynowo-sprzedażowy enova365 umożliwia zautomatyzowanie rejestrowania zleceń oraz zamówień. Takie rozwiązanie jest dostępne w ramach integracji z platformami e-commerce lub rozwiązań typu EDI.
- Moduł Handel enova365 pozwoli automatycznie utworzyć wiele dokumentów handlowych, między innymi zamówień. Dzięki temu wygenerowanie dokumentów dla wielu różnych dostawców nie będzie problemem. Bez wątpienia pozwoli to zoptymalizować czas, który do tej pory poświęcany był na tworzenie zamówień.
- Program handlowo-magazynowy umożliwi dobieranie różnych modeli zamówień do konkretnych odbiorców. System enova365 ułatwi zarządzanie zamówieniami dzięki takim informacjom, jak stan towaru w magazynie czy liczba zamówień. W zależności od relacji z danym odbiorcą oraz charakteru współpracy można uwzględnić w systemie rezerwację przyszłych dostaw oraz ich liczbę.
- Istnieje możliwość skorzystania z przekazania zamówienia bezpośrednio do dostawcy w formie elektronicznej (EDI, XML, PDF, CSV).