enova365 – Handel i Magazyn

GŁÓWNE CECHY

Modułowy program magazynowy

Każdy klient może dopasować system magazynowy enova365 do indywidualnych potrzeb firmy. Modułowa budowa zapewni Ci dostęp do funkcjonalności, które są zgodne z modelem biznesowym Twojej firmy.

Oprogramowanie enova365 ułatwia planowanie

Oprogramowanie magazynowe umożliwi Ci planowanie i generowanie zamówień dla dostawców. Dane na temat stanów magazynowych zapewnią sprawne zarządzanie zamówieniami i obsługę kontrahentów.

Program magazynowy otwarty na integrację

enova365 jest programem otwartym na integrację z systemami zewnętrznymi. Wśród nich można wymienić między innymi WMS oraz systemy do zarządzania produkcją i rozwiązaniami e-commerce.

Program monitorujący produkcję

Program magazynowy enova365 umożliwia Ci planowanie produkcji, monitorowanie postępów i śledzenie realizacji zleceń produkcyjnych.

NAJWAŻNIEJSZE FUNKCJONALNOŚCI

Kliknij w zakładkę, aby dowiedzieć się więcej.

Program magazynowo-sprzedażowy enova365 umożliwia zautomatyzowanie rejestrowania zleceń oraz zamówień. Takie rozwiązanie jest dostępne w ramach integracji z platformami e-commerce lub rozwiązań typu EDI.

  • Moduł Handel enova365 pozwoli automatycznie utworzyć wiele dokumentów handlowych, między innymi zamówień. Dzięki temu wygenerowanie dokumentów dla wielu różnych dostawców nie będzie problemem. Bez wątpienia pozwoli to zoptymalizować czas, który do tej pory poświęcany był na tworzenie zamówień.
  • Program handlowo-magazynowy umożliwi dobieranie różnych modeli zamówień do konkretnych odbiorców. System enova365 ułatwi zarządzanie zamówieniami dzięki takim informacjom, jak stan towaru w magazynie czy liczba zamówień. W zależności od relacji z danym odbiorcą oraz charakteru współpracy można uwzględnić w systemie rezerwację przyszłych dostaw oraz ich liczbę.
  • Istnieje możliwość skorzystania z przekazania zamówienia bezpośrednio do dostawcy w formie elektronicznej (EDI, XML, PDF, CSV).

Program enova365 do prowadzenia magazynu umożliwia śledzenie bieżących i historycznych stanów magazynowych. Daje to możliwość wyciągnięcia wniosków niezbędnych do realizacji przyszłych zamówień, ale przede wszystkim do zwiększenia efektywności firmy.

  • Oprogramowanie magazynowe enova365 umożliwia dokładną analizę rozchodów towaru i źródeł jego dostawy. Wszystkie te działania zostaną dostosowane do wybranej metody rozliczania.
  • System enova365 dla handlu zapewnia również możliwość elastycznego ustawiania procesów wydań i przyjęć magazynowych. Na podstawie informacji w programie można wygenerować niezbędne dokumenty: WZ, PZ, MM, PW, RW, a w razie potrzeby wykonać także korekty.
  • Oprogramowanie ułatwia ciągłą inwentaryzację – bez konieczności wstrzymywania pracy

Program księgowo-magazynowy enova365 zawiera gotowe dokumenty sprzedaży dla różnych rodzajów transakcji. Wśród nich znajdują się między innymi: sprzedaż z odwrotnym obciążeniem, transakcje między krajami UE, faktury zaliczkowe sprzedaży.

  • enova365 umożliwia wybór konkretnych partii towaru na pozycjach dokumentów sprzedaży. Dzięki temu w obrębie jednej faktury można podzielić płatność z uwzględnieniem różnych jej form i terminów.
  • Program umożliwia również wystawianie dokumentów sprzedaży na towar, którego nie ma w magazynie. Dotyczy to tzw. stanów ujemnych magazynu.
  • System udostępnia także możliwość wysyłania dokumentów za pomocą komunikatów EDI.

System enova365 zagwarantuje firmie możliwość wygenerowania gotowych dokumentów zakupu dla różnych rodzajów transakcji. Wśród nich znajdziemy między innymi: zakupy unijne, z odwrotnym obciążeniem, faktury zaliczkowe zakupu.

  • Program umożliwia rejestrację kosztów dodatkowych i przypisanie ich do konkretnych dokumentów zakupu towaru.
  • System pozwala również na stworzenie i przypisanie wielu przyjęć magazynowych do jednego dokumentu zakupu.

Pulpit Kontrahenta to moduł systemu enova365, który ułatwia organizację współpracy z kontrahentami. Dzięki temu klient lub dostawca mogą samodzielnie składać zamówienia czy przeglądać dostępną ofertę. Przedsiębiorstwo zyskuje w ten sposób czas, który można przeznaczyć na inne działania. Ten moduł umożliwia również utrzymanie dobrych relacji z kontrahentem. W Pulpicie Kontrahenta dostępna jest angielska wersja językowa, która usprawni współpracę z kontrahentami zagranicznymi.

  • Moduł Pulpit Kontrahenta zagwarantuje automatyzację i optymalizację procesu rejestracji zamówień od klienta. W ten sposób czas zaoszczędzi firma jak również partnerzy biznesowi.
  • Pulpit Kontrahenta umożliwia Klientowi śledzenie stanu realizacji zamówień, kontrolowanie bieżących należności i przeglądanie wystawionych dokumentów sprzedaży.
  • Oprogramowanie enova365 z modułem Pulpit Kontrahenta umożliwi firmie podniesienie jakości obsługi partnerów, co pomoże w uzyskaniu wizerunku nowoczesnej firmy, która korzysta z rozwiązań proklienckich

Program magazynowy enova365 umożliwia również przygotowanie raportów na podstawie wytycznych, które można utworzyć zgodnie ze specyfiką branży.

  • Oprogramowanie magazynowe umożliwia wystawianie elektronicznych dokumentów. Dostępne formaty dokumentów elektronicznych to między innymi: EDI, PDF, XML, CSV.
  • System gwarantuje możliwość utworzenia własnych warunków wyszukiwania danych i ich modyfikacji.
  • Program ułatwia sprawozdawczość dzięki szybkim mechanizmom generowania dokumentów i raportów. W zależności od potrzeb firmy można przeszukiwać bazę sprzedaży i wybierać informacje po wprowadzeniu filtrów, takich jak dane kontrahentów, dostępne towary i usługi, terminy płatności i wielu innych.

W systemie można definiować kolorystykę dla wcześniej wprowadzonych warunków. Na przykład kolor czerwony na liście towarów odpowiada sytuacji, gdy stan magazynu znajduje się poniżej minimum.

NAJWAŻNIEJSZE FUNKCJONALNOŚCI

Kliknij w zakładkę, aby dowiedzieć się więcej.

Program magazynowo-sprzedażowy enova365 umożliwia zautomatyzowanie rejestrowania zleceń oraz zamówień. Takie rozwiązanie jest dostępne w ramach integracji z platformami e-commerce lub rozwiązań typu EDI.

  • Moduł Handel enova365 pozwoli automatycznie utworzyć wiele dokumentów handlowych, między innymi zamówień. Dzięki temu wygenerowanie dokumentów dla wielu różnych dostawców nie będzie problemem. Bez wątpienia pozwoli to zoptymalizować czas, który do tej pory poświęcany był na tworzenie zamówień.
  • Program handlowo-magazynowy umożliwi dobieranie różnych modeli zamówień do konkretnych odbiorców. System enova365 ułatwi zarządzanie zamówieniami dzięki takim informacjom, jak stan towaru w magazynie czy liczba zamówień. W zależności od relacji z danym odbiorcą oraz charakteru współpracy można uwzględnić w systemie rezerwację przyszłych dostaw oraz ich liczbę.
  • Istnieje możliwość skorzystania z przekazania zamówienia bezpośrednio do dostawcy w formie elektronicznej (EDI, XML, PDF, CSV).

Program enova365 do prowadzenia magazynu umożliwia śledzenie bieżących i historycznych stanów magazynowych. Daje to możliwość wyciągnięcia wniosków niezbędnych do realizacji przyszłych zamówień, ale przede wszystkim do zwiększenia efektywności firmy.

  • Oprogramowanie magazynowe enova365 umożliwia dokładną analizę rozchodów towaru i źródeł jego dostawy. Wszystkie te działania zostaną dostosowane do wybranej metody rozliczania.
  • System enova365 dla handlu zapewnia również możliwość elastycznego ustawiania procesów wydań i przyjęć magazynowych. Na podstawie informacji w programie można wygenerować niezbędne dokumenty: WZ, PZ, MM, PW, RW, a w razie potrzeby wykonać także korekty.
  • Oprogramowanie ułatwia ciągłą inwentaryzację – bez konieczności wstrzymywania pracy

Program księgowo-magazynowy enova365 zawiera gotowe dokumenty sprzedaży dla różnych rodzajów transakcji. Wśród nich znajdują się między innymi: sprzedaż z odwrotnym obciążeniem, transakcje między krajami UE, faktury zaliczkowe sprzedaży.

  • enova365 umożliwia wybór konkretnych partii towaru na pozycjach dokumentów sprzedaży. Dzięki temu w obrębie jednej faktury można podzielić płatność z uwzględnieniem różnych jej form i terminów.
  • Program umożliwia również wystawianie dokumentów sprzedaży na towar, którego nie ma w magazynie. Dotyczy to tzw. stanów ujemnych magazynu.
  • System udostępnia także możliwość wysyłania dokumentów za pomocą komunikatów EDI.

System enova365 zagwarantuje firmie możliwość wygenerowania gotowych dokumentów zakupu dla różnych rodzajów transakcji. Wśród nich znajdziemy między innymi: zakupy unijne, z odwrotnym obciążeniem, faktury zaliczkowe zakupu.

  • Program umożliwia rejestrację kosztów dodatkowych i przypisanie ich do konkretnych dokumentów zakupu towaru.
  • System pozwala również na stworzenie i przypisanie wielu przyjęć magazynowych do jednego dokumentu zakupu.

Pulpit Kontrahenta to moduł systemu enova365, który ułatwia organizację współpracy z kontrahentami. Dzięki temu klient lub dostawca mogą samodzielnie składać zamówienia czy przeglądać dostępną ofertę. Przedsiębiorstwo zyskuje w ten sposób czas, który można przeznaczyć na inne działania. Ten moduł umożliwia również utrzymanie dobrych relacji z kontrahentem. W Pulpicie Kontrahenta dostępna jest angielska wersja językowa, która usprawni współpracę z kontrahentami zagranicznymi.

  • Moduł Pulpit Kontrahenta zagwarantuje automatyzację i optymalizację procesu rejestracji zamówień od klienta. W ten sposób czas zaoszczędzi firma jak również partnerzy biznesowi.
  • Pulpit Kontrahenta umożliwia Klientowi śledzenie stanu realizacji zamówień, kontrolowanie bieżących należności i przeglądanie wystawionych dokumentów sprzedaży.
  • Oprogramowanie enova365 z modułem Pulpit Kontrahenta umożliwi firmie podniesienie jakości obsługi partnerów, co pomoże w uzyskaniu wizerunku nowoczesnej firmy, która korzysta z rozwiązań proklienckich

Program magazynowy enova365 umożliwia również przygotowanie raportów na podstawie wytycznych, które można utworzyć zgodnie ze specyfiką branży.

  • Oprogramowanie magazynowe umożliwia wystawianie elektronicznych dokumentów. Dostępne formaty dokumentów elektronicznych to między innymi: EDI, PDF, XML, CSV.
  • System gwarantuje możliwość utworzenia własnych warunków wyszukiwania danych i ich modyfikacji.
  • Program ułatwia sprawozdawczość dzięki szybkim mechanizmom generowania dokumentów i raportów. W zależności od potrzeb firmy można przeszukiwać bazę sprzedaży i wybierać informacje po wprowadzeniu filtrów, takich jak dane kontrahentów, dostępne towary i usługi, terminy płatności i wielu innych.

W systemie można definiować kolorystykę dla wcześniej wprowadzonych warunków. Na przykład kolor czerwony na liście towarów odpowiada sytuacji, gdy stan magazynu znajduje się poniżej minimum.

Zobacz inne rozwiązania enova365

Zamów bezpłatną prezentację!

Porozmawiajmy jak usprawnić działanie Twojej firmy.