enova365 – Handel i Magazyn

GŁÓWNE CECHY

Modułowy program magazynowy

Każdy klient może dopasować system magazynowy enova365 do indywidualnych potrzeb firmy. Modułowa budowa zapewni Ci dostęp do funkcjonalności, które są zgodne z modelem biznesowym Twojej firmy.

Oprogramowanie enova365 ułatwia planowanie

Oprogramowanie magazynowe umożliwi Ci planowanie i generowanie zamówień dla dostawców. Dane na temat stanów magazynowych zapewnią sprawne zarządzanie zamówieniami i obsługę kontrahentów.

Program magazynowy otwarty na integrację

enova365 jest programem otwartym na integrację z systemami zewnętrznymi. Wśród nich można wymienić między innymi WMS oraz systemy do zarządzania produkcją i rozwiązaniami e-commerce.

Program monitorujący produkcję

Program magazynowy enova365 umożliwia Ci planowanie produkcji, monitorowanie postępów i śledzenie realizacji zleceń produkcyjnych.

NAJWAŻNIEJSZE FUNKCJONALNOŚCI

Kliknij w zakładkę, aby dowiedzieć się więcej.

Program magazynowo-sprzedażowy enova365 umożliwia zautomatyzowanie rejestrowania zleceń oraz zamówień. Takie rozwiązanie jest dostępne w ramach integracji z platformami e-commerce lub rozwiązań typu EDI.

  • Moduł Handel enova365 pozwoli automatycznie utworzyć wiele dokumentów handlowych, między innymi zamówień. Dzięki temu wygenerowanie dokumentów dla wielu różnych dostawców nie będzie problemem. Bez wątpienia pozwoli to zoptymalizować czas, który do tej pory poświęcany był na tworzenie zamówień.
  • Program handlowo-magazynowy umożliwi dobieranie różnych modeli zamówień do konkretnych odbiorców. System enova365 ułatwi zarządzanie zamówieniami dzięki takim informacjom, jak stan towaru w magazynie czy liczba zamówień. W zależności od relacji z danym odbiorcą oraz charakteru współpracy można uwzględnić w systemie rezerwację przyszłych dostaw oraz ich liczbę.
  • Istnieje możliwość skorzystania z przekazania zamówienia bezpośrednio do dostawcy w formie elektronicznej (EDI, XML, PDF, CSV).

System enova365 zagwarantuje firmie możliwość wygenerowania gotowych dokumentów zakupu dla różnych rodzajów transakcji. Wśród nich znajdziemy między innymi: zakupy unijne, z odwrotnym obciążeniem, faktury zaliczkowe zakupu.

  • Program umożliwia rejestrację kosztów dodatkowych i przypisanie ich do konkretnych dokumentów zakupu towaru.
  • System pozwala również na stworzenie i przypisanie wielu przyjęć magazynowych do jednego dokumentu zakupu.

NAJWAŻNIEJSZE FUNKCJONALNOŚCI

Kliknij w zakładkę, aby dowiedzieć się więcej.

Program magazynowo-sprzedażowy enova365 umożliwia zautomatyzowanie rejestrowania zleceń oraz zamówień. Takie rozwiązanie jest dostępne w ramach integracji z platformami e-commerce lub rozwiązań typu EDI.

  • Moduł Handel enova365 pozwoli automatycznie utworzyć wiele dokumentów handlowych, między innymi zamówień. Dzięki temu wygenerowanie dokumentów dla wielu różnych dostawców nie będzie problemem. Bez wątpienia pozwoli to zoptymalizować czas, który do tej pory poświęcany był na tworzenie zamówień.
  • Program handlowo-magazynowy umożliwi dobieranie różnych modeli zamówień do konkretnych odbiorców. System enova365 ułatwi zarządzanie zamówieniami dzięki takim informacjom, jak stan towaru w magazynie czy liczba zamówień. W zależności od relacji z danym odbiorcą oraz charakteru współpracy można uwzględnić w systemie rezerwację przyszłych dostaw oraz ich liczbę.
  • Istnieje możliwość skorzystania z przekazania zamówienia bezpośrednio do dostawcy w formie elektronicznej (EDI, XML, PDF, CSV).
Zobacz inne rozwiązania enova365

Zamów bezpłatną prezentację!

Porozmawiajmy jak usprawnić działanie Twojej firmy.