Umowy serwisowe

Umowy serwisowe

Umowa serwisowa dedykowana jest dla klientów użytkujących oprogramowanie enova365, Symfonia, SaldeoSMART oraz WAPRO, których potrzeby biznesowe wymagają stałej, indywidualnej opieki konsultantów oraz pomocy w pracy nad rozwojem zainstalowanych programów.

W ramach ustalonych warunków, umowa zobowiązuje nas do reakcji na zdarzenia pojawiające się w czasie użytkowania systemu. Naszym zadaniem jest skuteczne rozwiązanie problemu i naprawienie pojawiających się nieprawidłowości. Na podstawie abonamentu, Klient otrzymuje pakiet godzin do wykorzystania w danym miesiącu na usługi wsparcia konsultanta lub programisty.

W ramach usług serwisowych zapewniamy:

  • Szybki czas reakcji na zgłoszenie;
  • Skuteczną pomoc w rozwiązywaniu problemów;
  • Pomoc merytoryczną – oprócz działań IT, nasi konsultanci posiadają wiedzę ekspercką z takich dziedzin jak Kadry i Płace, Finanse i Księgowość czy Sprzedaż;
  • Sprawne przeprowadzanie aktualizacji systemu;
  • Szkolenia z obsługi programu dla pracowników;
  • Pomoc w tworzeniu indywidualnych rozwiązań;
  • Wsparcie zdalne lub w siedzibie klienta;
  • Informacje o zmianach i aktualnych wersjach programów;

Klientom, którzy potrzebują sporadycznej pomocy w codziennej pracy z systemem, proponujemy współpracę w formie doraźnego wsparcia serwisowego. Rozliczenie usługi odbywa się na podstawie faktycznie wykorzystanego czasu pracy naszych konsultantów.

Zgłoszenia Klientów, którzy nie posiadają umowy SLA, mają dłuższy czas reakcji. W pierwszej kolejności obsługujemy klientów z podpisanymi umowami.

NIE WIESZ CO WYBRAĆ?

Wybierz opcję najlepszą dla siebie – skorzystaj z kreatora lub zamów prezentację.
Menu