Aktualności

enova365 i baselinker

Jak enova365 i BaseLinker wspomagają procesy e-commerce? Oto kilka przykładów.

W erze cyfryzacji i globalizacji, skuteczne zarządzanie firmą wymaga wykorzystania nowoczesnych narzędzi, które usprawnią procesy biznesowe i zapewnią pełną kontrolę nad wszystkimi aspektami działalności. Jednym z takich narzędzi jest system ERP enova365, czyli system planowania zasobów przedsiębiorstwa.

Czym jest system ERP enova365?

enova365 to innowacyjne i zaawansowane oprogramowanie biznesowe, które umożliwia kompleksowe zarządzanie, automatyzację i digitalizację procesów w firmie. Integruje wszystkie działy firmy, analizuje dane i usprawnia pracę Zespołów.

Soneta, producent enova365 niedawno podzielił się informacją o przeprowadzeniu integracji z platformą BaseLinker. To innowacyjne narzędzie, które integruje system ERP z narzędziami wykorzystywanymi w e-commerce.

Integracje realizowane za pomocą BaseLinkera:
  • platformy marketplace np.: Allegro, Amazon, eBay, eMAG, Joom, OLX, Walmart,
  • sklepy internetowe: PrestaShop, Shoper, WooCommerce, Magento, ShopGold, SkyShop, ClickShop, Shoplo,
  • firmy kurierskie: InPost, UPS, DHL, Poczta Polska, FedEx, DB Schenker, GLS,
  • z systemem ERP enova365, umożliwia m.in. fakturowanie, rozliczenie magazynu, ewidencję VAT i księgową.
Funkcje platformy BaseLinker są nieocenione dla firm działających w branży e-commerce. Podstawowe korzyści, które może przynieść wdrożone rozwiązanie to:
  1. Automatyzacja procesów biznesowych. Wszystkie ważne dane są przesyłane między systemami, co eliminuje konieczność ręcznego wprowadzania informacji. Zamówienia mogą być automatycznie pobierane z jednego systemu i przekazywane do drugiego, gdzie nadawane im są odpowiednie statusy. To zdecydowanie skraca czas realizacji zamówień i minimalizuje ryzyko popełnienia błędów.
  2. Synchronizacja danych. Dzięki temu możliwe jest utrzymanie spójności informacji między różnymi aplikacjami. Na przykład, po zakupie produktu przez klienta, stan magazynowy zostaje automatycznie zmniejszony w systemie sprzedaży. Ta synchronizacja umożliwia śledzenie dostępności produktów w czasie rzeczywistym i zapobiega sytuacjom, w których klient zamawia niedostępny towar.
  3. Wymiana danych dotyczących płatności. Systemy są w stanie rozpoznawać rodzaje wpłat i przypisywać je odpowiednim zamówieniom. Ponadto, dzięki integracji można automatycznie generować dane dotyczące różnych metod wysyłki oraz płatności. Ta funkcjonalność zapewnia lepszą kontrolę nad procesem sprzedażowym i zwiększa wygodę klientów.
  4. Możliwość wysyłania powiadomień e-mail i SMS do klientów. Integracja umożliwia automatyczne informowanie klientów o statusie ich zamówienia, wysłania przesyłki czy zrealizowanej płatności. To idealne rozwiązanie dla firm, które cenią sobie komunikację z klientami.

W dzisiejszych czasach funkcjonowania e-commerce, posiadanie dobrze zintegrowanych systemów jest kluczem do sukcesu. Właściciele sklepów internetowych powinni skutecznie zarządzać swoimi zamówieniami, magazynem, finansami i innymi kluczowymi procesami biznesowymi, dlatego tak ważne jest, aby posiadać doskonale zsynchronizowane narzędzia, które ułatwią wszystkie te czynności.

Poprawa efektywności i wyników biznesowych to cel każdej firmy, a omówiona integracja enova365 z platformą BaseLinker, bez wątpliwości pozwoli na jego osiągnięcie. Skontaktuj się z nami aby przetestować enova365 bezpłatnie przez 14 dni lub zamów prezentację. Nasi eksperci są gotowi, aby odpowiedzieć na Twoje pytania, udzielić Ci dodatkowych informacji i wesprzeć w procesie integracji.

, ,

Przeczytaj więcej o nowościach enova365

Poprzedni news
Optymalny proces windykacji w enova365
Następny news
KSeF obowiązek czy wyzwanie?

Zobacz inne newsy

,

ERP enova365 wersja 1908.0.1

enova365.1908.0.1.pierwotnie była planowana na koniec sierpnia 2019 r., stąd numer wersji. Data publikacji uzależniona była od dostępności specyfikacji webAPI serwisu Białej Księgi. Wśród nowych zmian w systemie jest m.in:…
czytaj całość