Zmiany w cenniku enova365
Nowe moduły w sprzedaży wraz z publikacją wersji 10.8
Szanowni Państwo,
Wraz z publikacją wersji 10.8 enova365 wprowadzone zostaną następujące zmiany w cenniku:
- wprowadzenie nowego modułu enova365 DMS;
Nowa funkcjonalność jaką jest moduł DMS (Document Management System) to zestaw narzędzi o charakterze ewidencyjnym, które wspierają kwestie przechowywania, porządkowania, archiwizowania danych oraz posiadają opcje ułatwiające wprowadzanie danych w przedsiębiorstwach
- zmiana sposobu licencjonowania produktów z grupy Workflow;
Począwszy od wersji 10.8 zakup stanowisk Workflow Platynowy lub DMS wymaga zakupu modułu o nazwie „Konfigurator DMS i Workflow” ( jeden na wszystkie stanowiska Workflow i DMS)
- wprowadzenie dodatkowych modułów dla Biur Rachunkowych;
W związku z postulatami biur rachunkowych, które w ramach umów ze swoimi Klientami, prowadzą działalność polegającą na fakturowaniu w imieniu Klienta, do cennika został wprowadzony moduł: Faktury w wersji BR. Oznacza to, że właścicielem licencji Faktury BR będzie Biuro Rachunkowe i nie będzie mogło udostępniać tej licencji swoim Klientom, a jedynie w ich imieniu wystawać faktury. Klient chcący samodzielnie wystawiać faktury na wspólnej z biurem rachunkowym bazie – powinien zakupić osobną licencję typu Klient BR. Jednocześnie do cennika zostają wprowadzone wersje BR modułów enova365 Workflow oraz enova365 DMS.
wycofanie z cennika modułów enova365 Członkowie oraz enova365 Szkolenia w wersji srebrnej.