Aktualności

enova365 i baselinker

Jak enova365 i BaseLinker wspomagają procesy e-commerce? Oto kilka przykładów.

W erze cyfryzacji i globalizacji, skuteczne zarządzanie firmą wymaga wykorzystania nowoczesnych narzędzi, które usprawnią procesy biznesowe i zapewnią pełną kontrolę nad wszystkimi aspektami działalności. Jednym z takich narzędzi jest system ERP enova365, czyli system planowania zasobów przedsiębiorstwa.

Czym jest system ERP enova365?

enova365 to innowacyjne i zaawansowane oprogramowanie biznesowe, które umożliwia kompleksowe zarządzanie, automatyzację i digitalizację procesów w firmie. Integruje wszystkie działy firmy, analizuje dane i usprawnia pracę Zespołów.

Soneta, producent enova365 niedawno podzielił się informacją o przeprowadzeniu integracji z platformą BaseLinker. To innowacyjne narzędzie, które integruje system ERP z narzędziami wykorzystywanymi w e-commerce.

Integracje realizowane za pomocą BaseLinkera:
  • platformy marketplace np.: Allegro, Amazon, eBay, eMAG, Joom, OLX, Walmart,
  • sklepy internetowe: PrestaShop, Shoper, WooCommerce, Magento, ShopGold, SkyShop, ClickShop, Shoplo,
  • firmy kurierskie: InPost, UPS, DHL, Poczta Polska, FedEx, DB Schenker, GLS,
  • z systemem ERP enova365, umożliwia m.in. fakturowanie, rozliczenie magazynu, ewidencję VAT i księgową.
Funkcje platformy BaseLinker są nieocenione dla firm działających w branży e-commerce. Podstawowe korzyści, które może przynieść wdrożone rozwiązanie to:
  1. Automatyzacja procesów biznesowych. Wszystkie ważne dane są przesyłane między systemami, co eliminuje konieczność ręcznego wprowadzania informacji. Zamówienia mogą być automatycznie pobierane z jednego systemu i przekazywane do drugiego, gdzie nadawane im są odpowiednie statusy. To zdecydowanie skraca czas realizacji zamówień i minimalizuje ryzyko popełnienia błędów.
  2. Synchronizacja danych. Dzięki temu możliwe jest utrzymanie spójności informacji między różnymi aplikacjami. Na przykład, po zakupie produktu przez klienta, stan magazynowy zostaje automatycznie zmniejszony w systemie sprzedaży. Ta synchronizacja umożliwia śledzenie dostępności produktów w czasie rzeczywistym i zapobiega sytuacjom, w których klient zamawia niedostępny towar.
  3. Wymiana danych dotyczących płatności. Systemy są w stanie rozpoznawać rodzaje wpłat i przypisywać je odpowiednim zamówieniom. Ponadto, dzięki integracji można automatycznie generować dane dotyczące różnych metod wysyłki oraz płatności. Ta funkcjonalność zapewnia lepszą kontrolę nad procesem sprzedażowym i zwiększa wygodę klientów.
  4. Możliwość wysyłania powiadomień e-mail i SMS do klientów. Integracja umożliwia automatyczne informowanie klientów o statusie ich zamówienia, wysłania przesyłki czy zrealizowanej płatności. To idealne rozwiązanie dla firm, które cenią sobie komunikację z klientami.

W dzisiejszych czasach funkcjonowania e-commerce, posiadanie dobrze zintegrowanych systemów jest kluczem do sukcesu. Właściciele sklepów internetowych powinni skutecznie zarządzać swoimi zamówieniami, magazynem, finansami i innymi kluczowymi procesami biznesowymi, dlatego tak ważne jest, aby posiadać doskonale zsynchronizowane narzędzia, które ułatwią wszystkie te czynności.

Poprawa efektywności i wyników biznesowych to cel każdej firmy, a omówiona integracja enova365 z platformą BaseLinker, bez wątpliwości pozwoli na jego osiągnięcie. Skontaktuj się z nami aby przetestować enova365 bezpłatnie przez 14 dni lub zamów prezentację. Nasi eksperci są gotowi, aby odpowiedzieć na Twoje pytania, udzielić Ci dodatkowych informacji i wesprzeć w procesie integracji.

baselinker, enova365, integracja

Przeczytaj więcej o nowościach enova365

Poprzedni news
Optymalny proces windykacji w enova365
Następny news
KSeF obowiązek czy wyzwanie?

Zobacz inne newsy

enova365, nowości

ERP enova365 wersja 1908.0.1

enova365.1908.0.1.pierwotnie była planowana na koniec sierpnia 2019 r., stąd numer wersji. Data publikacji uzależniona była od dostępności specyfikacji webAPI serwisu Białej Księgi. Wśród nowych zmian w systemie jest m.in:…
czytaj całość