Zarządzanie biurem

Saldeo Zarządzanie biurem

Program SaldeoSMART dla biur rachunkowych to nie tylko rozwiązania mające na celu poprawę jakości współpracy z Klientem. Pakiet Zarządzanie biurem został stworzony z myślą o ich właścicielach. Ułatwia kontrolę, dostarcza danych umożliwiających wprowadzenie zmian i optymalizacji.

Nowa droga komunikacji z Klientem – możliwość odbioru zgłoszenia od Klienta w SaldeoSMART i wysłania wiadomości za pomocą programu.
Zwiększenie efektywności pracowników – kontrola czasu realizacji zadań
Optymalizacja pracy – możliwość wprowadzenia nowych standardów i systemu pracy
Weryfikacja opłacalności umów – możliwość sprawdzenia ile czasu wymaga obsługa poszczególnych Klientów

Najważniejsze funkcjonalności:

  • podział pracy i podgląd w status realizacji zadań pracowników
  • komunikacja z Klientami za pomocą SaldeoSMART – wszelkie zapytania znajdują się w systemie
  • wersja angielska programu
  • tworzenie zadań cyklicznych
  • rejestracja czasu trwania zadań w ramach obsługi poszczególnych Klientów
  • raporty i analiza danych umożliwiające wprowadzenie optymalizacji
  • tworzenie zadań wewnątrz biura dla pracowników
  • nadawanie priorytetów na liście zadań

Zamów bezpłatną prezentację!

Porozmawiajmy jak usprawnić działanie Twojej firmy.

Menu