Program SaldeoSMART dla biur rachunkowych to nie tylko rozwiązania mające na celu poprawę jakości współpracy z Klientem. Pakiet Zarządzanie biurem został stworzony z myślą o ich właścicielach. Ułatwia kontrolę, dostarcza dane umożliwiające wprowadzenie zmian i optymalizacji.
Saldeo Zarządzanie biurem
Najważniejsze funkcjonalności:
- podział pracy i podgląd w status realizacji zadań pracowników
- komunikacja z Klientami za pomocą SaldeoSMART – wszelkie zapytania znajdują się w systemie
- wersja angielska programu
- tworzenie zadań cyklicznych
- rejestracja czasu trwania zadań w ramach obsługi poszczególnych Klientów
- raporty i analiza danych umożliwiające wprowadzenie optymalizacji
- tworzenie zadań wewnątrz biura dla pracowników
- nadawanie priorytetów na liście zadań
Zamów bezpłatną prezentację!
Porozmawiajmy jak usprawnić działanie Twojej firmy.