SaldeoSMART dla biur rachunkowych

SaldeoSMART dla biur rachunkowych

Mniej pracy, lepsze efekty – zarządzaj zadaniami i pracą z Klientami z każdego miejsca na świecie

SaldeoSMART to wielofunkcyjna platforma do księgowości.

Optymalizuj koszty obsługi klienta, dzięki sprawnemu zarządzaniu całą pracą z poziomu jednego narzędzia.

Oszczędzaj czas poprzez automatyzację zadań.

Zaoferuj klientom nowoczesne rozwiązania, bez gromadzenia papierowych dokumentów.

Korzyści SaldeoSMART dla biur rachunkowych

Oszczędność czasu

Zaoszczędzisz czas, dzięki brakowi konieczności ręcznego przepisywania danych z dokumentów, czy ich przekazywaniu.

Niższe koszty księgowości

Zaoszczędzony czas i sprawniejsze zarządzanie zadaniami, to obniżenie całkowitych kosztów księgowości.

Niższe koszty biurowe

Pakiet SaldeoSMART przyczyni się do obniżenia kosztów biurowych – nie musisz martwić się o przestrzeń na przechowywanie dokumentów, zakup segregatorów, czy o uzupełnianie tonerów w swojej drukarce.

Całodobowy dostęp

Nie musisz przejmować się w jakiej formie otrzymujesz dokumenty i gdzie je umieszczasz, bo do wszystkich dokumentów masz całodobowy dostęp, także poprzez aplikację mobilną.

Szeroki zakres integracji

Korzystasz już z innych rozwiązań? Nic nie szkodzi, SaldeoSMART zintegrujesz z ponad 30. programami księgowymi.

Terminarz i automatyzacja

Wprowadź większy porządek i odzyskaj kontrolę – dzięki terminarzowiautomatyzacji (np. ponagleń dla klientów).

Zamów bezpłatną prezentację!

Porozmawiajmy jak usprawnić działanie Twojej firmy.

Odczytywanie dokumentów

To kluczowa funkcjonalność pakietu SaldeoSMART – zaoszczędzisz dzięki niej godziny pracy. Koniec z analogowym przetwarzaniem danych! Skanuj, przechowuj i wyszukuj informacje automatycznie, z poziomu SaldeoSMART.

  • Nie musisz przepisywać faktur ręcznie – zrobi to za Ciebie inteligentny system.
  • Program przetworzy także dokumenty wielostronicowe, walutowe i obcojęzyczne.
  • Bez obaw o załączniki do faktur – w SaldeoSMART możesz łączyć je z fakturami lub scalać kilka dokumentów w jeden plik.
  • Wszystkie dokumenty będą dostępne dla Ciebie całą dobę, 7 dni w tygodniu. Szybko znajdziesz je w archiwum poprzez wbudowaną wyszukiwarkę.
  • Dodasz nowych kontrahentów z GUS i VIES, a także sprawdzisz ich aktywność w bazie Ministerstwa Finansów.
  • W intuicyjny sposób sprawdzisz dokumenty w rejestrze VAT Ministerstwa Finansów, a informacje z aktualnym statusem podatnika otrzymasz w wiadomości e-mail.
  • Ty albo Klient przygotujecie przelewy do Banku z kontrolą białej listy.
  • Importujesz wyciągi bankowe z plików PDF, co jest szczególnie istotne w przypadku klientów, którzy nie posiadają elektronicznych WB np. MT940.
  • Dokumenty w walutach i w języku polskim, angielskim, niemieckim, włoskim to żaden problem – SaldeoSMART pozwala na przeliczenie wybranej waluty na PLN na etapie weryfikacji dokumentu.
  • SaldeoSMART jest dostępne w czterech językach: polskim, angielskim, niemieckim, i koreańskim.
  • Możesz dostosować stawki VAT dla zagranicznych podmiotów.
  • Wyszczególniaj w opisach dokumentów oznaczenia dotyczące metody kasowej, faktur do paragonów, dokumentów dotyczących kas fiskalnych, czy pozycji wewnętrznych.
  • Szybko generuj raporty (PDF, excel) oraz zestawienia do weryfikacji danych rozliczeniowych.
  • Dodawaj i przechowuj pliki w dowolnych formatach, odczytuje je w formatach PDF, jpg, png.
  • Zapewnij sobie i swoim pracownikom zdalną możliwość pracy z każdego miejsca na świecie.
  • Pożegnaj zdublowane dokumenty. SaldeoSMART sam je wychwyci!

Obieg dokumentów

Zawsze uporządkowane dokumenty? To możliwe z elektronicznym obiegiem dokumentacji! Miej dostęp do wszystkich dokumentów i historii ich edycji przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.

  • Skorzystaj z gotowego lub zaprojektuj indywidualny obieg dla różnych typów dokumentów, zacznij przekazywać dokumenty do akceptacji elektronicznej.
  • Miej zawsze dostęp do historii zmian dokumentu, jego metryki i podsumowania czasu obsługi na poszczególnych etapach przez danego użytkownika.
  • Posiadaj dostęp do pełnej bazy klientów w jednym miejscu.
  • Przyznawaj różne uprawnienia do dokumentów oraz funkcjonalności systemu i elastycznie zarządzaj współpracą.
  • Twoje dokumenty będą zawsze dostępne i zawsze bezpieczne dzięki podwójnej autoryzacji dostępu do systemu, a dokumenty papierowe przechowasz w archiwum bez obawy czy wrócą z akceptacji.
  • Blokuj okresy, za które dokumenty są przeniesione do systemu FK lub KPiR, i miej kontrolę nad ich zgodnością z dokumentami w księgowości.

Komunikacja z klientem

Część dokumentów dostajesz drogą mailową, a część w tradycyjnej, papierowej formie? Rozmawiasz z klientem przez telefon, a przypomnienie o płatności wysyłasz SMSem? Wprowadź porządek do komunikacji, teraz możesz otrzymywać, wysyłać i przechowywać dokumenty w jednym miejscu – a także zautomatyzować część procesów.

  • Faktury, rozliczenia miesięczne, teczki kadrowe? Zarządzaj wszystkim z jednego miejsca.
  • Miej dostęp do dokumentów codziennie, przez całą dobę.
  • Twój klient wystawia faktury i prowadzi firmową kasę w sposób poprawny i bezpieczny, a Ty masz do tego dostęp.
  • Twórz listy pracowników z teczkami kadrowymi i wymieniaj się dokumentami z klientem.
  • Masz pytanie odnośnie danego dokumentu? Wysyłaj poszczególne pliki jako załączniki bezpośrednio z SaldeoSMART wraz ze swoim zapytaniem i adnotacją, bez konieczności ich pobierania, czy też ponownego skanowania.

Zamów bezpłatną prezentację!

Porozmawiajmy jak usprawnić działanie Twojej firmy.

Zarządzanie biurem

Już nie będziesz zastanawiać się kto jest odpowiedzialny za zadanie, czy za każdym razem pytać o postępy. Możesz kontrolować wszystko na raz – i to z poziomu jednego systemu.

  • Przydzielaj zadania jednorazowe lub cykliczne do konkretnych osób lub grup i monitoruj ich postępy.
  • Wszystkie zadania i wiadomości w jednym miejscu.
  • Otrzymuj przypomnienia o zaległościach i nadchodzących terminach.
  • Miej kontrolę nad czasochłonnością każdego klienta i zadania.
  • Otrzymuj zadania od klienta i przekazuj mu potrzeby do zrealizowania.
  • Zarządzaj zadaniami gdziekolwiek jesteś dzięki aplikacji mobilnej.
  • Zorganizuj w swoim biurze pracę online.

Panel pracownika

Zaliczka wydana przelewem, albo gotówką… To bez znaczenia! W panelu pracownika SaldeoSMART będziesz mieć kontrolę nad wszystkimi kosztami.

  • Generuj raporty i rozliczenia indywidualnie dla pracowników.
  • Przypisuj kwoty zaliczek.
  • Kontroluj dane wprowadzane przez pracowników.

OPINIE NASZYCH KLIENTÓW

INTEGRACJE

SaldeoSMART integruje się z ponad 40 programami księgowymi.

Umów się na
bezpłatną prezentację:




    ZOBACZ POZOSTAŁE SYSTEMY ERP

    Właściciel firmy korzysta z systemu SaldeoSMART
    Kobieta używająca oprogramowania Enova 465
    Mężczyzna korzystający z oprogramowania Symfonia
    Pracownica zadowolona z systemu Wapro ERP