Saldeo dla biur rachunkowych

Saldeo dla Biur Rachunkowych:

SaldeoSMART jest rozwiązaniem stworzonym z myślą o biurach rachunkowych. W zależności od pakietu i zakresu funkcjonalności program w mniejszym lub większym stopniu ułatwi i przyśpieszy codzienną pracę, pozwalając zaoszczędzić czas, a co za tym idzie pieniądze.

Digitalizacja dokumentacji

Wprowadź nowoczesność do swojego biura. Zrezygnuj z papieru i przejdź w pełni na elektroniczny obieg dokumentów. Jeśli nie wiesz jak wprowadzić go w swoim biurze, pomożemy Ci skontaktować się z biurami partnerskimi, które chwalą sobie takie rozwiązanie.

Oszczędność czasu

Łączy się z kosztami. Nie tylko szybciej wprowadzisz dokumenty, dzięki funkcji odczytywania danych w systemie SaldeoSMART, ale również szybciej je odnajdziesz. Takie rozwiązanie jest już w pełni opłacalne od 2 tysięcy dokumentów.

Klient odpowiada za dokumenty

Pakiet Komunikacji z Klientem umożliwia klientom bezpłatne skanowanie i wprowadzanie dokumentów kosztowych, a także wystawiania swoich faktur. Odpłatnie jest możliwość dokupienia pakietu Odczytywania Dokumentów, dzięki któremu nie będzie musiał sam ich opisywać, a jego zadanie skończy się na dodaniu skanu lub wersji elektronicznej dokumentu.

Zwiększenie efektywności pracowników

Nie będą tracili cennego czasu na coś, co SaldeoSMART może zrobić za nich. Poświęcą go na zadania o wyższym priorytecie i będą w stanie obsłużyć większą ilość Klientów.

Ograniczenie kosztów

Ile czasu Twoim pracownikom zajmuje ręczne wprowadzanie dokumentów? Jeśli przeliczysz to przez godzinowy koszt ich pracy, zrozumiesz jak potrzebny jest program SaldeoSMART w Twoim biurze.

Organizacja pracy

SaldeoSMART umożliwia wprowadzenie organizacji pracy w biurze. Wszystkie dokumenty, a także komunikacja z Klientami znajdują się w programie.

Zamów bezpłatną prezentację!

Porozmawiajmy jak usprawnić działanie Twojej firmy.

 

Menu