

Mniej pracy, lepsze efekty – zarządzaj zadaniami i pracą z Klientami z każdego miejsca na świecie
SaldeoSMART to wielofunkcyjna platforma do księgowości.
Optymalizuj koszty obsługi klienta, dzięki sprawnemu zarządzaniu całą pracą z poziomu jednego narzędzia.
Oszczędzaj czas poprzez automatyzację zadań.
Zaoferuj klientom nowoczesne rozwiązania, bez gromadzenia papierowych dokumentów.
Porozmawiajmy jak usprawnić działanie Twojej firmy.
To kluczowa funkcjonalność pakietu SaldeoSMART – zaoszczędzisz dzięki niej godziny pracy. Koniec z analogowym przetwarzaniem danych! Skanuj, przechowuj i wyszukuj informacje automatycznie, z poziomu SaldeoSMART.
Zawsze uporządkowane dokumenty? To możliwe z elektronicznym obiegiem dokumentacji! Miej dostęp do wszystkich dokumentów i historii ich edycji przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.
Część dokumentów dostajesz drogą mailową, a część w tradycyjnej, papierowej formie? Rozmawiasz z klientem przez telefon, a przypomnienie o płatności wysyłasz SMSem? Wprowadź porządek do komunikacji, teraz możesz otrzymywać, wysyłać i przechowywać dokumenty w jednym miejscu – a także zautomatyzować część procesów.
Porozmawiajmy jak usprawnić działanie Twojej firmy.
Już nie będziesz zastanawiać się kto jest odpowiedzialny za zadanie, czy za każdym razem pytać o postępy. Możesz kontrolować wszystko na raz – i to z poziomu jednego systemu.
Zaliczka wydana przelewem, albo gotówką… To bez znaczenia! W panelu pracownika SaldeoSMART będziesz mieć kontrolę nad wszystkimi kosztami.