Enovatio Helpdesk

System zgłoszeń helpdesk – Enovatio Helpdesk

Rozwiązuj zgłoszenia jako scalony i zorganizowany zespół!

Platforma helpdesk Enovatio to uniwersalne rozwiązanie, które doskonale sprawdza się w przedsiębiorstwach różnych branż, zajmujących się obsługą krótkoterminowych zgłoszeń. System efektywnie zarządza również zgłoszeniami takimi jak reklamacje, usterki, błędy czy doraźne zadania. Główną zaletą tego narzędzia jest automatyzacja procesu obsługi zgłoszeń, co pozwala pracownikom skupić się na kluczowych zadaniach strategicznych bez konieczności ciągłego odrywania się od nich. Dzięki temu Enovatio przyczynia się do zwiększenia wydajności i optymalizacji pracy zespołu obsługi klienta.

Testuj bezpłatnie DEMO systemu zgłoszeń helpdesk!

Co zyskasz dzięki wdrożeniu systemu zgłoszeń helpdesk Enovatio?

  1. Przyspieszysz i zwiększysz skuteczność działań zespołu i zbudujesz pozytywną atmosferę pracy.
  2. Zredukujesz obciążenie zespołu helpdesk i poprawisz jakość pracy.
  3. Zautomatyzuj obsługę zgłoszeń bez odciągania pracowników od zadań strategicznych.
  4. Przez centralne miejsce pracy / danych / dokumentów /przepływu informacji, pozbędziesz się chaosu w biznesie.
  5. Będziesz zawsze na bieżąco z rzeczywistym postępem prac.
  1. Podwyższysz jakość świadczonych usług i satysfakcję Klienta.
  2. Zapomnisz o długiej i chaotycznej komunikacji mailowej, w której ciężko się rozeznać, jaki jest status sprawy.
  3. Będziesz podejmować trafne decyzje dzięki statystykom i raportom.
  4. Dzięki rejestracji czasu pracy, zwiększysz kontrolę nad wykorzystaniem kapitału ludzkiego oraz finansami związanymi z pracochłonnością realizacji zgłoszeń helpdesk.
  5. Rejestracja przepracowanych godzin pomoże Ci w rozliczaniu rzeczywistego nakładu pracy, względem wybranego klienta, a szczegółowy raport będzie załącznikiem do wystawionej faktury.

Najważniejsze funkcjonalności systemu obsługi zgłoszeń Enovatio helpdesk:

  • Nieograniczona ilość zgłoszeń przez e-mail i bezpośrednia rejestracja w systemie
  • Zarządzanie zgłoszeniami
  • Typy zgłoszeń (np. błąd, zadanie, reklamacja)
  • Check-lista
  • Rejestracja czasu pracy (do zafakturowania / bez faktury)
  • Rzeczywiste raporty
  • Scalanie i wiązanie zgłoszeń z innymi
  • Historia zmian
  • Alerty i spersonalizowane powiadomienia mailowe
  • Podpinanie zgłoszenia pod projekt
  • Ustawianie przypomnień dla zgłoszenia
  • Rozwiązywanie zgłoszenia – zasada jednego okienka
  • Zaawansowane filtry
  • i wiele więcej.
Poprzednia funkcjonalność
Enovatio Projects
Następna funkcjonalność
Enovatio HR

Zamów bezpłatną prezentację!

Porozmawiajmy jak usprawnić działanie Twojej firmy.