System
Enovatio to moc sprawcza managera w jednym narzędziu i automatyzacja przepływu pracy. Wybierz narzędzie, które będzie wsparciem dla Twojego zespołu, a Ty skupisz się na rozwijaniu swojej organizacji. Uprość rzeczywistość w biznesie wdrażając moduły razem lub oddzielnie:
- System zarządzania projektami i budżetami
- Elektroniczny obieg dokumentów
- Obsługa zgłoszeń helpdesk
Elektroniczny obieg dokumentów
– Enovatio Workflow
Uporządkuj dokumentację i zautomatyzuj procesy biznesowe!
Wdrażając system obiegu dokumentów Enovatio Workflow błyskawicznie przyspieszysz procesowanie dokumentów i spraw, zredukujesz koszty, dotrzymasz terminów oraz zagwarantujesz wzrost jakości pracy w organizacji.
System obsługuje i procesuje różnego rodzaju dokumenty takie jak:
- faktury kosztowe,
- wnioski HR,
- zapotrzebowania i zamówienia,
- umowy,
- reklamacje etc.
System zarządzania projektami
– Enovatio Projects
Szybciej osiągaj cele i zwiększaj ilość prowadzonych projektów, mając tylko jedno funkcjonalne narzędzie.
System zarządzania projektami Enovatio jest centralnym miejscem współpracy, planowania, zarządzania, rozliczania i analizy projektów. Wykorzystując szereg funkcjonalności Enovatio Projects:
- Zwiększysz skuteczność pracy zespołu projektowego
- Poprawisz rentowność projektów i zaoszczędzisz
- Będziesz realizować projekty w przewidywalny i konsekwentny sposób
- Szybciej osiągniesz cele i podwoisz ilość prowadzonych projektów
- Pozbędziesz się chaosu przez centralne miejsce danych i jeden kanał przepływu informacji.
System zgłoszeń helpdesk
– Enovatio Helpdesk
Rozwiązuj zgłoszenia jako scalony i zorganizowany zespół!
Platforma helpdesk Enovatio to uniwersalne rozwiązanie, które doskonale sprawdza się w przedsiębiorstwach różnych branż, zajmujących się obsługą krótkoterminowych zgłoszeń. System efektywnie zarządza takimi kwestiami jak reklamacje, usterki, błędy czy doraźne zadania. Główną zaletą tego narzędzia jest automatyzacja procesu obsługi zgłoszeń, co pozwala pracownikom skupić się na kluczowych zadaniach strategicznych bez konieczności ciągłego odrywania się od nich.
Zamów bezpłatną prezentację!
Porozmawiajmy jak usprawnić działanie Twojej firmy.
E-teczka HR – Enovatio HR
E-teczka pracownicza Enovatio to kompleksowe narzędzie do gromadzenia i zarządzania dokumentacją pracowniczą, eliminujące potrzebę utrzymywania tradycyjnych, papierowych archiwów. System umożliwia kategoryzację dokumentów według kluczowych etapów kariery pracownika w firmie, obejmując okres przed zatrudnieniem, cały czas trwania stosunku pracy, aż po dokumenty związane z zakończeniem współpracy. Platforma Enovatio nie tylko pełni funkcję scentralizowanego repozytorium dokumentów, ale także aktywnie wspiera procesy workflow w działach HR, kadr i na poziomie zarządu. Usprawnia ona wszelkie czynności administracyjne związane z obsługą pracowników, oferując intuicyjne narzędzia do zarządzania cyklem życia dokumentacji pracowniczej.