System enova365 został stworzony w trzech wariantach, które odpowiednio odzwierciedlają potrzeby dużych, średnich i małych firm. Program jest bardzo elastyczny i zaprojektowany z możliwością płynnego przejścia z wersji niższej na wyższą, bez konieczności wymiany całego systemu. Taki model pozwala nie tylko łączyć moduły w różnych wariantach, ale też rozwijać system wraz z rosnącymi potrzebami firmy. Przejście między wariantami odbywa się na zasadzie dodania funkcjonalności z wyższego wariantu za różnicę w cenie.
Warianty systemowe
Wersja SREBRNA enova365
Dostosowana do mikro- i małych firm. Oprogramowanie jest przygotowane do obsługi typowych procesów biznesowych w polskich firmach. Wariant srebrny obejmuje standardowo zaprojektowaną funkcjonalność modułów, wszystko czego potrzebuje firma do pracy w podstawowym zakresie, bez zbędnych dodatków, ale więcej niż tzw. systemy pudełkowe.
Wersja ZŁOTA enova365
Przeznaczona dla średnich i dużych przedsiębiorstw. Moduły posiadają wzbogaconą funkcjonalność w stosunku do wariantu srebrnego, a cały system wyposażony został w mechanizm definiowania przez użytkownika dodatkowych pól (cech) dla dowolnych elementów. W ten sposób można samodzielnie rozszerzać funkcjonalność systemu. Zdefiniowane cechy mogą zostać wykorzystane w prezentacji danych oraz przy tworzeniu raportów i analiz.
Wersja PLATYNOWA enova365
Polecana dla firm wielooddziałowych i korporacji, wymagających profilowanych funkcjonalności. Zapewnia pracę na dużej liczbie danych i podlega praktycznie nieograniczonej rozbudowie m.in. za sprawą dopisywanych przez partnera zewnętrznych modułów (dll), które rozszerzają funkcjonalność systemu w kierunku indywidualnych potrzeb firmy. Wersja ta zawiera pełne tłumaczenie programu na język angielski.
Porównanie wersji enova 365
Wersja srebrna | Wersja złota | Wersja platynowa | |
Wielkość firmy | Mikro- i małe firmy | Małe i średnie firmy | Średnie i duże przedsiębiorstwa, grupy firm powiązanych |
Liczba stanowisk pracy | 1-3 i więcej | 1-30 i więcej | 1-100 i więcej |
Złożoność organizacyjna firmy | Podstawowa – proste, typowe funkcje | Duża i bardzo duża – do dyspozycji mechanizm definiowania cech i wielodziałowość | Bardzo duża – dodatkowo zaawansowana wielooddziałowość i wielofirmowość |
Przedsiębiorstwa handlowe i usługowe | TAK (proste) | TAK | TAK |
Przedsiębiorstwa produkcyjne i projektowe | NIE | TAK | TAK |
Przedsiębiorstwa i jednostki budżetowe | NIE | TAK | TAK |
Współpraca z enova365 Workflow | NIE | TAK (w podstawowej funkcjonalności) | TAK (w rozbudowanej, w pełni konfigurowalnej wersji) |
Możliwość rozbudowy o indywidualne funkcjonalnośc | NIE | TAK (możliwość zakupu maks. 15 dodatkowych tabel oraz wszystkich) | TAK |
Warianty dostępowe
enova365 daje swoim użytkownikom możliwość wyboru interfejsu systemu. Program występuje w wersji Standardowej lub Multi.
Wersja Standardowa (1 interfejs)
Interfejs okienkowy – umożliwia pracę w systemie enova365 z komputera stacjonarnego. Posiada jeden interfejs o tradycyjnym wyglądzie jak w Windows.
Wersja Multi (3 interfejsy)
Umożliwia łączenie się z bazą firmy z dowolnego urządzenia. Dzięki dopasowanym do urządzenia interfejsom daje komfort pracy z każdego miejsca.
Możliwość korzystania z systemu poprzez 3 interfejsy:
- Interfejs okienkowy, oparty o Windows Forms,
- Interfejs przeglądarkowy – praca zdalna z dowolnego miejsca przez przeglądarkę internetową (zalecane Chrome lub Edge),
- Interfejs mobilny – współpracuje z systemami operacyjnymi Android (producent oprogramowania pracuje również nad współpracą z systemem IOS).

Warianty zakupu – różne możliwości licencjonowania
enova365 daje swoim użytkownikom możliwość wyboru formy zakupu systemu. Program występuje w wersji zakupowej, abonamentowej oraz chmurowej.
Zakup
Standardowa forma, dzięki której stajesz się właścicielem licencji z możliwością aktualizacji oprogramowania do nowych wersji. W cenie zakupu otrzymujesz 12-miesięczną gwarancję. To rozwiązanie dla tych, którzy preferują formę zakupu na własność lub otrzymują dotację bądź leasing na wdrożenie systemu.
Abonament
Wynajęcie oprogramowania w modelu opłat abonamentowych za korzystanie z wybranych modułów systemu. Opcja idealna dla małych i średnich firm o dynamicznej strukturze zatrudnienia. Możliwość elastycznego określenia ilości dostępów i zakresu wykorzystania oprogramowania w zależności od skali działania firmy – co miesiąc możesz zmieniać rozmiar instalacji!
Chmura
Oferta oprogramowania enova365 w chmurze to model usługowy. Obejmuje wynajem modułów w abonamencie wraz z serwerem w chmurze Microsoft Azure, aktualizacjami i backupami za abonamentową, miesięczną opłatę. Rozwiązanie polecane dla firm, które nie chcą inwestować w zaplecze IT. Platforma chmurowa pozwala rozwijać działalność oraz reagować na pojawiające się zmiany.
Zamów bezpłatną prezentację!
Porozmawiajmy jak usprawnić działanie Twojej firmy.