22.10.2020 została opublikowana nowa seria enova365 – 2010.0.1.
Wersja ta obejmuje funkcjonalności prawie wszystkich obszarów systemu i wymaga konwersji danych.
Najważniejsze zmiany w nowej wersji dotyczą:
- Modułu BI, w tym: nowe funkcjonalności panelu; nowe wskaźniki i wizualizacje; nowe analizy w panelu księgowym – „Centra kosztów”, „Koszty rodzajowe w centrach kosztów”; nowe modele danych w obszarze handlowym;
- Moduł CRM, w tym: nowy wzorzec konfiguracji CRM – proces pozyskania i obsługi klienta; poprawienie funkcji e-mail i budżetu;
- Moduł Handel, w tym: zmiany w konfiguracjach faktur do paragonów i faktur fiskalizowanych w związku z wymaganiami dotyczącymi JPK_V7; możliwość wpisania dodatkowych NIP-ów UE; liczne zmiany na wydrukach dokumentów; zmiana działania czynności Raport fiskalny dla paragonów; rozszerzono listę obsługiwanych terminali płatniczych; naniesiono również poprawki na Korekty dokumentów, Płatności dokumentów handlowych, EDI, Dokumenty handlowe i Uprawnienia;
- Moduł Kadry i Płace, w tym: dostosowano schemat eDeklaracji PIT-4R do nowo obowiązującego wzoru; wprowadzono liczne zmiany dotyczące składek PPK; zmiany w obszarze Czas Pracy, Teczek pracowniczych, Zasiłku opiekuńczego, Składek oraz PFRONu; poprawione zostały funkcje Deklaracji ZUS DRA, Składek zdrowotnych, Wynagrodzenia chorobowego, Podstawy chorobowej, Wypłaty, Podstawy ekwiwalentu oraz zmiany na wydrukach.
- Modułu Ewidencja Środków Pieniężnych, w tym: dla formatu eksportu przelewów ISO 20022 zmieniono wartość eksportowaną do pola EndToEndI, dla Płatności i Zapłat w walutach obcych, których wartość w PLN ustalana jest w oparciu o kurs wg wybranej tabeli kursowej dodano pole Notowanie z informacją o zgodności zastosowanego kursu względem notowania z tabeli kursowe; poprawiono funkcje Dokumentów rozliczeniowych, dodano nowe filtry dla Elektronicznych Wyciągów Bankowych.
- Modułu Księga Inwentarzowa, w tym: dodano nową definicję podzielnika kosztów o nazwie Źródła finansowania opartą o nową tabelę Źródła finansowania; na karcie środka trwałego na zakładce Plan amortyzacji umożliwiono wygenerowanie planowanych odpisów amortyzacyjnych podzielonych z użyciem jednego lub dwóch podzielników wprowadzonych dla tego środka trwałego; wydruk Plan amortyzacji dostępny na karcie środka trwałego rozszerzono o dodatkowe parametry umożliwiające uzyskania planowanych odpisów amortyzacyjnych podzielonych wg jednego lub dwóch podzielników kosztów wprowadzonych dla danego środka trwałego
- Modułu Księgowość, w tym: liczne zmiany i usprawnienia w obszarze JPK, uwzględniające również Obowiązkowy MPP, obszerne zmiany dotyczą także Ewidencji dokumentów, Ewidencji VAT i Schematów księgowych; poprawione zostały również funkcje Sprawozdania finansowego, Dekretów, Importów i eksportów, wydruków oraz dodatku Importów Księgowych;
Szczegółowy opis wszystkich zmian dla wersji 2010.0.1 znajdziecie Państwo w ulotce.
Jednocześnie informujemy, że na początku listopada, pojawi się kolejna wersja 2010.1.3 w której udostępniony zostanie nowy moduł w CRM – Praca Zdalna.
Wydanie kolejnej i ostatniej serii w tym roku, zaplanowane zostało na grudzień 2020 roku. Wersja związana będzie ze zmianami w przepisach – zmiany w uiszczeniu podatku dochodowego dla firm, czy zmiany w obszarze podatku VAT.
Rząd w ostatnim czasie zapowiedział wprowadzenie kolejnej tarczy antykryzysowej, w związku z czym może pojawić się konieczność wydania wersji specjalnych.
Zapraszamy do kontaktu z naszymi konsultantami i DOK.
Zgodnie przyjętą przez Soneta Sp. z o. o. polityką, Klienci w ramach aktualnej gwarancji
wersję 2010.0.1 otrzymują bez dodatkowych opłat.