9.11.2020 producent oprogramowania enova365 opublikował kolejną wersję programu. W serii o numerze 2010.1.3 udostępniono nowy moduł Praca Zdalna. Z ważnych zmian, został również dodany mechanizm obsługujący udostępnienia listy osób przebywających na kwarantannie lub izolacji domowej na Platformie Usług Elektronicznych (PUE).
Moduł Praca Zdalna wspiera funkcjonowanie firm pracujących w trybie home-office oraz w trybie pracy rozproszonej. System ten pomaga w organizacji, w tym w koordynacji zdań wieloetapowych, pozwala na delegowanie zadań, kontroluje stan wykonania i rozliczania zadań, ewidencjonuje czas pracy. Podstawowe funkcjonalności:
- planowanie pracy oraz zadań z uwzględnieniem czasu potrzebnego na ich wykonanie
- rejestrowanie czasu pracy poświęconego na wykonanie zadania
- analizowanie i raportowanie z przypisanych zadań
Istotną zaletą modułu, jest zapewnienie pełnego wsparcia na każdym etapie struktury organizacyjnej firmy:
- kadra zarządzająca ma możliwość delegowania, monitorowania oraz rozliczania zadań zleconych pracownikom
- pracownicy administracji i działu kadrowego mogą zdalnie ewidencjonować, monitorować i rozliczać czas pracy pracowników
- pozostali pracownicy mogą na bieżąco planować i kontrolować czas, zakres i ilość wykonywanych zadań, a także raportować bezpośrednio do przełożonego
- wszyscy pracownicy mogą na bieżąco komunikować się ze sobą, niezależnie od miejsca czy czasu wykonywania zadań
Moduł Praca Zdalna jest dostępny zarówno w wersji okienkowej jak i przeglądarkowej systemu.
Istnieje również możliwość pracy z modułem z poziomu Pulpitu Pracownika.
Wszelkie zmiany w obrębie nowej wersji enova365 2010.1.3 znajdziecie Państwo w ulotce.
Zapraszamy do kontaktu z naszymi konsultantami i DOK.
Jeśli chcecie Państwo sprawdzić jak działa enova365 Praca Zdalna, zapraszamy do wypełnienia
formularza, a otrzymacie Państwo 7 dniowy dostęp do wersji DEMO.
Zgodnie przyjętą przez Soneta Sp. z o. o. polityką, Klienci w ramach aktualnej gwarancji, wersję 2010.1.3 otrzymują bez dodatkowych opłat.