25 października br. została opublikowana wersja 1910.1.1 enova365, która wprowadziła m.in. zmiany:
Korekty zbiorcze w module Handel, Dekrety zamknięcia okresu w module Księgowość i inne…
Dnia 25 października br. została opublikowana wersja Systemu ERP enova365 o numerze 1910.1.1
Najważniejsze zmiany w nowej wersji to :
Wersja ta zawiera kolejną transzę zmian związanych ze zmianami w przepisach, obowiązujących od 1 listopada 2019 r.:
Mechanizm Podzielonej Płatności – istotne zmiany w module Handel, Ewidencja dokumentów i Ewidencja środków pieniężnych wynikające z potrzeby dostosowania do zmian przepisów obowiązujących od 01.11.2019;
- Korekty zbiorcze w module Handel;
- Dekrety zamknięcia okresu w module Księgowość;
- Definiowalne formularze zapłat w Ewidencji środków pieniężnych;
- Rozbudowa mechanizmów pobierania danych z GUS w module CRM;
- Mechanizmy seryjnego dodawania dokumentów do zadań i zdarzeń CRM;
- Kolorowanie wskaźników w oparciu o referencje do innych wskaźników w module BI;
- Kopiowanie wizualizacji w module BI.
Ponadto w wersji 1910 zostały dodane nowe funkcjonalności poza legislacyjne oraz wprowadzono wiele modyfikacji, szczegóły znajdziecie Państwo w ulotce poniżej. Szczegółowa informacja o zmianach będzie dostępna po zainstalowaniu nowej wersji oraz na portalu: https://dok.enova365.pl/