Umowa serwisowa dedykowana jest dla klientów użytkujących oprogramowanie enova365, Symfonia, SaldeoSMART oraz WAPRO, których potrzeby biznesowe wymagają stałej, indywidualnej opieki konsultantów oraz pomocy w pracy nad rozwojem zainstalowanych programów.
W ramach ustalonych warunków, umowa zobowiązuje nas do reakcji na zdarzenia pojawiające się w czasie użytkowania systemu. Naszym zadaniem jest skuteczne rozwiązanie problemu i naprawienie pojawiających się nieprawidłowości. Na podstawie abonamentu, Klient otrzymuje pakiet godzin do wykorzystania w danym miesiącu na usługi wsparcia konsultanta lub programisty. Zgłoszenia mogą być kierowane na dedykowany adres mailowy dw@damal.pl lub pod nr telefonu +48 22 100 48 18.
W ramach usług serwisowych zapewniamy:
- Szybki czas reakcji na zgłoszenie;
- Skuteczną pomoc w rozwiązywaniu problemów;
- Pomoc merytoryczną – oprócz działań IT, nasi konsultanci posiadają wiedzę ekspercką z takich dziedzin jak Kadry i Płace, Finanse i Księgowość czy Sprzedaż;
- Sprawne przeprowadzanie aktualizacji systemu;
- Szkolenia z obsługi programu dla pracowników;
- Pomoc w tworzeniu indywidualnych rozwiązań;
- Wsparcie zdalne lub w siedzibie klienta;
- Informacje o zmianach i aktualnych wersjach programów;
Klientom, którzy potrzebują sporadycznej pomocy w codziennej pracy z systemem, proponujemy współpracę w formie doraźnego wsparcia serwisowego. Rozliczenie usługi odbywa się na podstawie faktycznie wykorzystanego czasu pracy naszych konsultantów.
Zgłoszenia Klientów, którzy nie posiadają umowy SLA, mają dłuższy czas reakcji. W pierwszej kolejności obsługujemy klientów z podpisanymi umowami.