Wdrożenie systemu opartego na zintegrowanej bazie danych zapewnia efektywne współdzielenie kluczowych zasobów informacyjnych. Obejmuje to między innymi jednolity plan kont, wspólne kartoteki kontrahentów i pracowników, ujednolicone rejestry środków trwałych, a także spójne dane dotyczące urzędów, banków oraz aktualnych kursów walut.
Linia WAPRO Biznes to zintegrowany i kompleksowy zestaw aplikacji, które pozwalają na płynną wymianę danych między modułami, zapewniając jednocześnie spójność informacji w całym systemie.
* Moduł “Księga podatkowa” jest stosowany zamiennie z modułem “Finanse i księgowość”, w zależności od rodzaju prowadzonej działalności. Ponadto zawiera w sobie uproszczone moduły środków trwałych oraz kadrowo-płacowy, które efektywnie spełnią potrzeby małych podmiotów w tym zakresie. Możliwe jest również, aby zastąpić je w pełni funkcjonalnymi, osobnymi modułami ”środki trwałe” oraz “Kadry i płace”.