System

Inne systemy

OptiMES to kompleksowy oraz intuicyjny program do zarządzania i planowania produkcji w małych, średnich i dużych firmach. To rozwiązanie tworzone przez zespół specjalistów i nieustannie rozwijane dzięki ścisłej współpracy z klientami.
OptiMES pozwala na całościowe planowanie oraz zarządzanie produkcją z każdego miejsca i urządzenia. Elastyczny, modułowy i wydajny program usprawnia pracę przynosząc realne oszczędności dla firm.
Działamy w całej Polsce, skutecznie wdrażając innowacje, zwiększając wydajność i automatyzację procesów w firmach produkcyjnych.

Co wyróżnia system OptiMES?

System OptiMES tworzony jest przez praktyków i cały czas rozwijany dzięki ścisłej współpracy z klientami i partnerami. Dzięki tej kooperacji tworzone są nowe funkcje i rozwiązania, które skutecznie podnoszą wydajność produkcji i zwiększają realne zyski firmy.

OptiMES to zaawansowana technologia informacyjno-komunikacyjna. Rozwiązanie zapewni skuteczne zarządzanie produkcją, kontrolę jakości oraz wydajności. Dzięki zautomatyzowaniu procesów kontroli produkcji, ze względu na dobór właściwych form i maszyn, umożliwi płynność, a także zlikwiduje przestoje, pomyłki oraz zapewni szybkie wykrycie „słabych ogniw” w cyklu produkcyjnym.

 

System zapewni sprawną, zintegrowaną i zautomatyzowaną komunikację miedzy poszczególnymi działami i pracownikami. Zintegruje wszystkie etapy produkcji począwszy od informacji od klienta, przez proces produkcji, aż do finalizacji zamówienia.

Livespace to CRM nowej generacji, który zwiększa produktywność zespołów sprzedaży B2B. Pomaga poukładać działania zespołu sprzedaży, tak by każdy znał swój kolejny krok do wygrania zlecenia. Obecnie z Livespace korzystają firmy w Polsce i zagranicą, m.in. z branży finansowej, motoryzacyjnej, reklamowej, mediowej oraz IT.

Główne funkcje Livespace

I. AUTOMATYZACJA
Sekwencje maili i zadań
Powiadomienia i szablony
Integracja z pocztą
Procesy sprzedaży
Uzupełnianie danych
I. WIZUALNE ZARZĄDZANIE SZANSAMI SPRZEDAŻY
  • Spojrzenie z lotu ptaka pozwala zorientować się, jak wygląda lej sprzedaży i szybko zareagować, jeśli sprzedaż nie idzie zgodnie z planem.
II. INTELIGENTNY PROCES SPRZEDAŻY
  • Uporządkowane procesy sprzedaży, dzięki którym zespół wie jak efektywnie pozyskać klienta.
  • Mierzalność działań pod kątem prawdopodobieństwa wygrania szansy sprzedaży.
  • Podział procesu sprzedaży na poszczególne etapy i działania.
  • RAPORTOWANIE I STATYSTYKI
  • Livespace posiada zaawansowane statystyki, które pozwalają na analizę skuteczności działań niemal w każdym aspekcie. Można zdefiniować dowolny sposób filtrowania wyników, a następnie wykorzystać zapamiętany filtr do analizy statystyk.
III. INTEGRACJA Z INNYMI NARZĘDZIAMI I SYSTEMAMI
  • Ponad 1100 gotowych integracji, dostępnych poprzez serwisy Zapier oraz PieSync.
  • Kompletne API pozwalające na wymianę danych oraz dedykowane integracje.
IV. LIVESPACE NA SMARTFONIE
  • Z aplikacji można korzystać przy pomocy telefonu z Androidem, iOS, a także ze specjalnej wersji dostępnej przez przeglądarkę na telefony z Windows Phone.
  • Powiadomienia PUSH, szybka nawigacja i wyszukiwarka.
  • Dostęp do wszystkich kontaktów, szans sprzedaży oraz najważniejszych funkcji.

Umów się na
bezpłatną prezentację:

    Nazwa firmy:

    Adres e-mail:

    Telefon kontaktowy:


    Wiadomość:



    ZOBACZ POZOSTAŁE SYSTEMY ERP

    autoryzowany partner enova365
    Mężczyzna korzystający z oprogramowania Symfonia
    Właściciel firmy korzysta z systemu SaldeoSMART
    Pracownica zadowolona z systemu Wapro ERP