Enovatio Workflow

Elektroniczny obieg dokumentów – Enovatio Workflow

Uporządkuj dokumentację i zautomatyzuj procesy biznesowe!

Wdrażając system obiegu dokumentów Enovatio Workflow błyskawicznie przyspieszysz procesowanie dokumentów i spraw, zredukujesz koszty, dotrzymasz terminów oraz zagwarantujesz wzrost jakości pracy w organizacji.

 

System obsługuje i procesuje różnego rodzaju dokumenty takie jak:

  • faktury kosztowe,
  • wnioski HR,
  • zapotrzebowania i zamówienia,
  • umowy,
  • reklamacje etc.

System charakteryzuje się wysoką elastycznością, obejmuje projektowanie procesów przepływu pracy i tworzenie formularzy przez samego Klienta. Integruje się z innymi systemami zewnętrznymi, (np. ERP) jednocześnie zapewniając bezpieczeństwo i kontrolę kluczowych danych.

Co zyskasz dzięki wdrożeniu elektronicznego obiegu dokumentów Enovatio Workflow?

  1. Zredukujesz koszty i czas przez automatyzację pracy na poziomie rejestrowania, rozpisywania, akceptacji i księgowania faktur.
  2. Usprawnisz przepływ informacji i dokumentów niezależnie od ilości filii czy spółek.
  3. Zredukujesz powtarzające się czynności i skupisz swoje zespoły na właściwych działaniach biznesowych (dzięki OCR, pobieraniu danych, przenikaniu do innych modułów i integracji z ERP).
  4. Wyeliminujesz błędy ludzkie, zidentyfikujesz nadużycia i zoptymalizujesz koszty.
  5. Unikniesz przetrzymywania dokumentów i unikniesz przestojów w procesach biznesowych.
  1. Będziesz podejmować trafne decyzje dzięki przejrzystości, kompletności danych, wiązaniu dokumentów, rzeczywistym raportom.
  2. Zyskasz jedno narzędzie tworzące bazę wiedzy i centralne miejsce procesów, dokumentów, informacji oraz pracy całej organizacji.
  3. Zapewnisz szybki i stały dostęp do danych, także archiwalnych, nawet podczas pracy zdalnej.
  4. Zminimalizujesz ryzyko utraty ważnych danych w wyniku zniszczenia czy zgubienia wersji papierowej dokumentu – backup danych.
  5. Uzyskasz przejrzystość w finansach i sprawach bieżących.

Najważniejsze funkcjonalności elektronicznego obiegu dokumentów:

  • Silnik workflow
  • Kancelarie
  • Automatyczny odczyt danych i uzupełnianie metryki dokumentu
  • Repozytorium dokumentów
  • JRWA – Jednolity Rzeczywisty Wykaz Akt
  • Wersjonowanie dokumentów
  • Dodawanie dokumentów i informacji do procesowanych dokumentów
  • Alerty i spersonalizowane powiadomienia e-mail
  • Zaawanasowane filtry
  • Kategorie i produkty
  • Lista to-do
  • Prosty CRM
  • Zaawansowane zarządzanie uprawnieniami
  • Aplikacja mobilna Enovatio Scanner
  • Integracja z systemami finansowo księgowymi
  • i wiele innych.
Poprzednia funkcjonalność
Cennik usług
Następna funkcjonalność
Enovatio Projects

Zamów bezpłatną prezentację!

Porozmawiajmy jak usprawnić działanie Twojej firmy.