Enovatio HR

E-teczka HR – Enovatio HR

Zredukuj koszty, czas i stertę papierów – postaw na elektroniczną dokumentację pracowniczą!

E-teczka pracownicza Enovatio zbiera wszystkie dokumenty dotyczące historii zatrudnienia, bez konieczności utrzymywania papierowych archiwów. Grupowane dokumenty zawierają informację na temat etapów funkcjonowania pracownika w firmie m.in. sprzed zatrudnienia, związane z zatrudnieniem pracownika i po jego odejściu. System oprócz centralnego miejsca archiwizacji dokumentów, jest wsparciem w przepływie pracy działu HR, kadr, zarządu oraz czynnościach związanych z pracownikami.

System obsługuje różnego rodzaju formularze, umowy, wnioski, dzięki temu zautomatyzujesz procesy biznesowe i zapewnisz sprawne zarządzanie dokumentami HR.

Co zyskasz dzięki wdrożeniu E-teczki pracowniczej Enovatio?

  1. Zredukujesz koszty dzięki pozbyciu się sterty dokumentów, segregatorów, archiwów lokalnych oraz ich mozolnej obsługi.
  2. Znacząco usprawnisz pracę nie tylko w dziale HR czy kadr ale również dasz szybszy dostęp do informacji pracownikom o warunkach i przebiegu jego zatrudnienia.
  3. Przyspieszysz i podniesiesz przejrzystość w procesowaniu umów, wniosków i naliczaniu wynagrodzeń.
  4. Uporządkujesz dokumentację pracowniczą i uprościsz procedury obiegu i obsługi dokumentacji HR.
  5. Zyskasz błyskawiczny dostęp do pełnej dokumentacji pracowników i umów niezależnie od modelu stacjonarnej lub zdalnej pracy.
  1. Zwiększysz bezpieczeństwo dokumentów przed utratą lub zniszczeniem.
  2. Osiągniesz jedno centralne miejsce przepływu informacji, gromadzenia i archiwizacji dokumentów HR.
  3. Będziesz miał pewność, że dokumentacja i jej przechowywanie jest zawsze zgodne z obowiązującym prawem.
  4. Już nikt nie będzie tracić czasu na codzienne rutynowe czynności i ręczne przenoszenie danych.
  5. Będziesz szybko podejmować trafne decyzje dzięki raportom, kompletności i przejrzystości danych.

Najważniejsze funkcjonalności systemu E-teczka HR:

  • Szablony formularzy, umów, wniosków
  • Grupowanie dokumentów o etapach funkcjonowania pracownika w firmie m.in. sprzed zatrudnienia, związane z zatrudnieniem pracownika i po jego odejściu.
  • Zarządzanie dokumentami pracowniczymi
  • Rzeczywiste raporty
  • Alerty i spersonalizowane powiadomienia mailowe
  • Lista to-do
  • Wysokiej jakości zabezpieczenia baz danych
  • Projektant formularzy
  • Uprawnienia
  • Wyszukiwarka danych
  • Generowanie plików xml, pdf
  • Możliwość integracji z systemami kadrowo-płacowymi i podpisem elektronicznym
  • i wiele więcej.
Poprzednia funkcjonalność
Enovatio Helpdesk
Następna funkcjonalność
Klauzula informacyjna RODO

Zamów bezpłatną prezentację!

Porozmawiajmy jak usprawnić działanie Twojej firmy.